اخبار فوتبال

ساخت وبلاگ

تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* پیش از آغاز تمرین، برانکو به مدت سی دقیقه با بازیکنان تیمش جلسه‌ای را برگزار کرد. ظاهرا عملکرد ضعیف بازیکنان پرسپولیس در دیدار تدارکاتی روز گذشته مقابل تیم دسته اولی خونه به خونه بابل محور اصلی جلسه برانکو با بازیکنان بود.

* کمال کامیابی‌نیا هافبک ناراضی باشگاه پرسپولیس که به دلیل عدم مطالبات مالی دو روز گذشته در تمرینات غایب بود، پس از جلسه با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و پس از برطرف شدن مشکلات مالی در تمرین پرسپولیس حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* هواداران پرسپولیس به دلیل تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای در ورود به ورزشگاه بسیار ناراحت بودند و ناراحتی خود را از بابت این موضوع به گوش مسئولان استادیوم رساندند.

* نادر مشایخی پسر جمشید مشایخی بازیگر سینما و تلویزیون که خودش به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک وین مشهور است، در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشت. برانکو پس از خوش و بش با فرزند مشایخی، پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس را به وی اهدا کرد. این در حالی بود که مشایخی نیز، سرمربی پرسپولیس را به یکی از ارکسترهای خود در تهران دعوت کرد.

* هواداران پرسپولیس در حاشیه تشویق بازیکنان پرسپولیس به خاطر اینکه محسن مسلمان به تشویق آنها پاسخ نداده است، بسیار ناراحت بودند و بعضی از هواداران اعتقاد داشتند که دیگر این بازیکن را تشویق نکنید، چرا که او بسیار مغرور شده است.

* تمرین با حرکات کششی و نرمشی زیر نظر مربی بدنساز آغاز شد و سپس بازیکنان به مدت سی دقیقه به تمرین آقاوسط پرداختند. ارسال از جناحین و تمرین دفع توپ امروز محور اصلی تمرینات سرخپوشان بود.

* کریم باقری غایب تمرین امروز سرخ‌پوشان بود.

* چندتن از بازیکنان پرسپولیس مثل مهدی طارمی و دو بازیکن اوکراینی تازه‌وارد پس از تمرین آقاوسط زیر نظر مربی بدنساز به کارهای بدنسازی روی آوردند.

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند.

* در تمرین امروز ، حدود هزار نفر هوادار حضور داشتند و در برخی از مواقع به تشویق بازیکنان پرسپولیس پرداختند.

* آخرین تمرین پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد و سرخپوشان پس از یک روز تعطیلی دور جدید تمرینات خود را برای مقابل سایپا در هفته اول لیگ برتر فوتبال از شنبه در زمینه شماره ۲ آزادی پیگیری خواهند کرد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:22

هواداران پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) این تیم به خاطر اینکه محسن مسلمان به ابراز احساسات آنها پاسخ مثبت نداد، ناراحت بودند. بر همین اساس یکی از لیدرهای سرخپوشان پایتخت در پایان تمرین با محسن مسلمان درگیری پیدا کرد.

این در حالی بود که هواداران هم به خاطر حرکت مسلمان باهمدیگر درگیر شدند. در این تنش عده‎ای علیه هافبک سرخپوشان و تعدادی هم حامی وی شدند. این البته پایان کار نبود، چرا که باز هم این لیدر معترض هنگام خروج از محل تمرین با مسلمان درگیر شد و از هواداران پرسپولیس خواست دیگر او را تشویق نکنند.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:22

از پیراهن پرسپولیس در فصل پیش روی رقابت‎های لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه هفته آینده رونمایی می‎شود.

این مراسم در هتل ارم تهران برگزار خواهد شد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:22

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که اکسل ویتسل برای عقد قرارداد با باشگاه اینتر به توافق رسیده است، اما ۲۲ میلیون یورویی که زنیت سنت پترزبورگ برای فروش او از نراتزوری می‌خواهد، ممکن است مانعی برای عقد این قرارداد شود.

در سال‌های اخیر از چند تیم ایتالیایی به‌عنوان مشتری ویتسل نام برده شده است که مهمترین آنها یوونتوس، میلان و ناپولی بوده‌اند. رقم درخواستی بالای زنیت اما اجازه خروج این بازیکن ملی‌پوش از روسیه را نداد و امسال هم احتمال دارد که این اتفاق برای اینتر رخ دهد و نراتزوری حاضر به پرداخت رقم درخواستی زنیت نشود.

در همین حال اما نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا گزارش کرده است که اینتر توانسته در مورد مسائل کلی با ویتسل ۲۷ ساله به توافق برسد. طبق ادعای این نشریه، قراردادی که اینتر برای ویتسل درنظر دارد پنج ساله است و به موجب آن او در هر فصل سه میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

با توجه به بی‌میلی اینتری‌ها برای پرداخت ارقام هنگفت جهت خرید بازیکن طی سال‌های اخیر، بعید به‌نظر می‌رسد که ویتسل به آسانی راهی ایتالیا شود، اما نزدیک شدن او به پایان قراردادش با روس‌ها ممکن است آنها را به فروشش ترغیب کند. ویتسل تنها یک سال دیگر با زنیت قرارداد دارد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:51

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز تیمش بازگشت.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:51

به نقل از سایت باشگاه ملوان بندرانزلی، مسعود رضاییان درباره وضعیت تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر باشگاه ملوان با چالش بزرگی به نام تعیین و از آن مهم‌تر تثبیت کادر فنی مواجه است. صرف‌نظر از جلسه هیئت مدیره در نیمه خرداد ماه از روز ۲۴ خرداد تا امروز یعنی در طول پنج هفته گذشته حداقل چهار بار جلسه هیئت مدیره در خصوص انتخاب کادر فنی باشگاه تشکیل شده است. این جلسات در تاریخ ۲۸ خرداد به انتخاب فرهاد پورغلامی به‌عنوان سرمربی ملوان منجر شد، اما متأسفانه ایشان بنا به دلایلی که بر کسی پوشیده نیست، نیم ساعت قبل از جلسه معارفه به یکباره استعفا داد.

وی افزود: سوم تیر ماه پس از مذاکرات متعدد و جلسات مجدد هیئت مدیره، منصور ابراهیم‌زاده انتخاب و در اصفهان جلسه‌ای با او برگزار و قرار شد ابراهیم‌زاده تا چهار روز بعد پاسخ دهد که نهایتاً پس از مشاوره با تعدادی از دوستان خود در انزلی از شروع به همکاری با ملوان خودداری کرد. پس از اعلام نظر ابراهیم‌زاده در تاریخ ۱۲ تیر ماه، نادر عزت‌اللهی و تعدادی از مربیان آکادمی فوتبال ملوان به‌طور موقت برای هدایت تیم و شروع تمرینات انتخاب شدند که عزت‌اللهی با وجود پذیرش این مسئولیت از حضور به‌عنوان مسئول کادر فنی موقت خودداری کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد: بیستم تیر ماه با حضور هفت نفر از اعضای کمیته فنی باشگاه و دو نفر از اعضای هیئت مدیره، محمداحمدزاده به اتفاق آرا به‌عنوان سرمربی انتخاب شد که او هم پس از انجام یک مذاکره طولانی به‌دلایلی که مطرح کرد، از پذیرش سرمربیگری ملوان خودداری کرد. پس از انصراف ایشان و تشکیل جلسه غیر حضوری، اعضای هیئت مدیره نادر عزت‌اللهی را به‌عنوان سرمربی نهایی خود معرفی کردند که با پذیرش ایشان نهایتاً یک هفته جلسات تمرینی همزمان با تست بازیکنان جدید برگزار شد. متأسفانه در حالی که شرایط کادر فنی و جذب بازیکن به روزهای نهایی خود نزدیک شده و قرار بود از هفته آینده اردویی در کرج برگزار شود، امروز متوجه شدیم که عزت‌اللهی بار دیگر انصراف خود را از ادامه همکاری با باشگاه ملوان اعلام کرده است.

وی درباره اینکه آیا لیست مازادی در ملوان وجود دارد، گفت: با وجود تأکید چندباره من در چهار جلسه با مربیان تعیین‌شده باشگاه و اینکه خدمت همه مربیان عزیز عرض کردم باشگاه هیچ‌گونه لیست سیاهی ندارد، متأسفانه همچنان این ذهنیت باقی است که باشگاه با پذیرش برخی از بازیکنان قدیمی مخالف است. درحالی که هر یک از سرمربیان محترم براساس شناخت و ضرورت‌های موجود بعضی از بازیکنان را مدنظر داشتند و بعضی‌ها را خیر.

رضاییان درباره وضعیت حال حاضر باشگاه ملوان گفت: فرایند انتخاب سرمربی با چالش‌های سخت‌تری روبه‌روست. متاسفانه هر کسی که وارد این عرصه می‌شود توسط کسانی که واقعاً مشخص نیست که حامی و هوادار هستند یا خیر به‌شدت تحت‌ِفشار قرار می‌گیرد که ادامه کار را برای سرمربیان سخت و سخت‌تر می‌کند. این اشخاص با فشار به بازیکن و سرمربی و باشگاه در صدد هستند تا شرایط مورد علاقه خودشان را به همه تحمیل کنند.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:51

بهرام افشارزاده در مراسم رونمایی از اسپانسر هندبال و قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: فعالیت هندبال از سال ۴۶ آغاز شد و امرور نوید کارهای بزرگ داده شده است. به مهدوی که از منظم‌ترین و با اخلاق‌ترین روسای ورزش است، کمک می‌کنم. هندبال رشد خوبی داشته و استان‌های مختلف در این رشته ورود کرده‌اند. امیدوارم این رشته به موفقیت‌های خوبی دست یابد و با این عزم شاهد موفقیت این رشته خواهیم بود.

وی افزود: امیدواریم بخش خصوصی به فدراسیون‌ها کمک کند، چرا که بودجه وزارت و کمیته ملی المپیک پاسخگوی نیازهای این فدراسیون‌ها نخواهد بود.

سرپرست باشگاه استقال تاکید کرد: امیدواریم تیم خوبی در هندبال روانه این لیگ کنیم. این ورزش مورد توجه مردم است و امیدواریم حضور استقلال به این رشته کمک کند.

افشارزاده ادامه داد: غیر از هندبال سعی کردیم در چند رشته دیگر مثل شمشیربازی و تیراندازی با کمان هم باشیم و امیدواریم در هندبال با تیم کامل بیاییم.

وی گفت: بنا بر دعوت مهدوی آمدم و حضور من به خاطر اعزام تیم نوجوان و جوانان به آسیا است. هندبال در ایران جایگاه خود را دارد و از زحمات مهدوی تشکر می‌کنم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص تیم فوتبال این باشگاه گفت: بازیکنان و نفرات خوبی گرفتیم. منصوریان تمرینات مرتبی دارد و امیدواریم در لیگ نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص زمان معرفی مدیرعامل استقلال گفت: هنوز در این خصوص تصمیم گرفته نشده است.

سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت سجاد شهباززاده عنوان کرد: شرایط شهبازاده با طارمی فرق دارد. شهبارزاده در استقلال با توجه به قراردادی که دارد و بندی که در آن ذکر شده، بازیکن آزاد است و می‌تواند ترکیه برود ولی در صحبت با منصوریان و خودش قرار شد تا ۲۴ ساعت آینده وضعیتش مشخص شود. ضمن اینکه کاری به طارمی نداریم و به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

افشارزاده درباره آخرین وضعیت آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد: حسن روشن از نظر من هنوز مدیر آکادمی نیست و حکمی نزدم و این شیطنت خبرنگاران است. وضعیت آکادمی هم در این هفته مشخص می‌شود. من همچنین از علی سامره تشکر می‌کنم و او همچنان سرمربی است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 13:41

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: با گرفتن دو بازیکن اوکراینی و بازگشت مهدی طارمی لیست ما بسته شد.

وی ادامه داد: هم مهدی طارمی و هم دو بازیکن اوکراینی به این دلیل که تمرین نکرده‌اند، آماده نیستند و این بازیکنان تمرینات جداگانه‌ای خواهند داشت. هم با تیم تمرین می‌کنند و هم برنامه جداگانه برای آنها در نظر می‌گیریم. امیدوارم بتوانیم از آنها استفاده کرده و آنها نیز به تیم کمک کنند. خیلی از ترکیب بازیکنانم راضی هستم و رفته رفته بهتر می‌شویم و امیدوارم از فصل قبل هم بهتر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: خیلی کار کردیم و در کیف اوکراین اردوی خوبی داشتیم. مسابقات از راه می‌رسد و امیدوارم بازیکنان به خوبی خودشان را نشان دهند. تمرینات ما به همین شکل ادامه خواهد داشت تا بتوانیم در طول مسابقات هم آمادگی‌مان را حفظ کنیم.

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس گزینه‌های زیادی مانند مهاجم پیشین یوونتوس و اینتر، آقای گل لیگ هلند و فنلاند و ... را داشت و بازیکن اوکراینی چه ویژگی خاصی نسبت به این بازیکنان داشت که به پرسپولیس آمد، گفت: ما دنبال بازیکن تمام عیار بودیم، اما همیشه چیزی که می‌خواهید را نمی‌توانید پیدا کنید. با این حال شرایط طوری شد که مهدی طارمی برگشت، در حالی که ما روی این مسئله حساب نمی‌کردیم. طارمی خودش رفت و برگشت. این بازیکن اوکراینی هم آمار خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم از او استفاده کنیم و این بازیکن به ما کمک کند. با این حال من خوشحالم که علی علیپور، وحید امیری، ساسان انصاری را داریم و شهاب زاهدی هم خودش را بهتر می‌کند. بازیکن اوکراینی هست و مهدی طارمی هم برگشته و خوشحالم خط حمله خوبی در اختیار دارم.

وی در خصوص اینکه گفته بود تیمش برای طارمی جایی ندارد و چه شد او را برگرداند، گفت: طارمی آقای گل لیگ است. من آن موقع روی موجودی‌مان صحبت کردیم. به همین دلیل ما دو بازیکن اوکراینی گرفتیم و قصد داشتیم شجاع خلیل‌زاده را هم بگیریم که لیست‌مان پر می‌شد، اما او نیامد و جا داشتیم تا طارمی به تیم ما برگردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکن اوکراینی تیمش اضافه وزن دارد و آیا این بازیکن می‌تواند کمکی کند یا نه، اظهار داشت: نمی‌توان این‌طور گفت، چون آنها تمرین اختصاصی دارند و تمرین گروهی نکرده‌اند. مشکلی که وجود داشت، باشگاه این دو بازیکن منحل شد و همه بازیکنان آزاد شدند که ما هم از فرصت استفاده کرده و آنها را جذب کردیم. امیدوارم این دو بازیکن با انجام تمرینات به فرم خوبی برسند.

برانکو درباره وضعیت صادق محرمی و محمدامین آرام‌طبع خاطرنشان کرد: آرام‌طبع بازیکن باتجربه‌ای است که در صبای قم هم خوب بازی کرده و صادق محرمی هم بازیکن با آینده‌ای است و می‌تواند در دفاع راست و پست هافبک خوب بازی کند.

وی در خصوص اینکه تیمش از هفته پنجم تا هفتم سه بازی سخت با تراکتورسازی، استقلال و سپاهان دارد و آیا فکری برای این مسئله کرده است، گفت: ما باید با همه بازی کنیم و بازی آسان نخواهیم داشت، پس فرقی ندارد که با چه تیمی در چه مقطعی بازی می‌کنیم. این را می‌دانیم که ما سه دربی سنگین داریم. از سختی بازی با تراکتورسازی، دربی با استقلال و بازی با سپاهان خبر داریم و از این موضوع مطلع هستیم که باید چگونه مقابل حریفان‌مان کار کنیم. کار سخت است، اما کار برای حریفان ما سخت‌تر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه اقتدارش با بازگشت طارمی زیر سؤال رفت و خیلی‌ها می‌گویند نباید چنین تصمیمی می‌گرفت، اظهار داشت: این سیاست باشگاه است. همه مربیان بازیکن خوب و باکیفیت را دوست دارند و مهدی هم آقای گل لیگ برتر بوده است. من مشکلی نمی‌بینم. امیدوارم طارمی هم به تیم کمک کند و البته باید در تیم با وحید امیری، علی علیپور، مهاجم اوکراینی و ساسان انصاری که خوب بازی می‌کند رقابت داشته باشد و با شهاب زاهدی هم که خوب شده رقابت کند.

برانکو در واکنش به این مسئله که بازیکنان کناری تیمش بیشتر دفاعی هستند و آیا این بازیکنان می‌توانند جای بازیکنی مانند رامین رضاییان که در حمله شرکت می‌کرد را پر کنند، خاطرنشان کرد: صادق محرمی هم با اینکه مدافع است، اما بازیکنی تهاجمی محسوب می‌شود و نفوذ می‌کند. ضمن اینکه ماهینی هم بازیکن دفاعی مطلق نیست. ما خوشبختانه پست‌های خالی‌مان را به خوبی پوشش دادیم، البته متأسفم که ماهینی نتوانست ما را در اردوی کیف همراهی کند، اما مطمئن هستم او خیلی زود خودش را به ما می‌رساند.

وی در خصوص استفاده از محمد انصاری در پست دفاع میانی و اینکه چقدر در طول فصل از این شیوه استفاده خواهد کرد، گفت: این ایده من از سال گذشته بود، به خصوص وقتی بازیکن جدید اوکراینی ما هنوز آماده نیست، می‌توانیم از انصاری در دفاع میانی استفاده کنیم. به این دلیل که گولچ بازیکن جدیدی است و ربیع‌خواه هم خودش را به خوبی رسانده، اما با این حال انصاری هم بازیکن خوبی است که هم در دفاع وسط و هم در سمت چپ خیلی خوب کار می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سروش رفیعی همچنان در لیست خرید پرسپولیس هست یا نه، گفت: او یک سال دیگر قراردادش را تمدید کرد. ما این بازیکن را می‌خواستیم که قراردادش را تمدید کرد تا بماند. این‌ها بازیکنانی هستند که بازیکن ما نیستند. من که نمی‌توانم بگویم این بازیکن یا آن بازیکن را می‌خواهم. سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی و شجاع خلیل‌زاده بازیکن سپاهان است که قراردادشان را تمدید کرده که امیدوارم موفق باشند.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 13:41

در پایان دیدرا دوستانه استقلال و ‌خونه‌به‌خونه، هواداران استقلالی به داخل زمین هجوم آوردند، به‌طوری‌که ماموران حراست مجموعه ورزشی آزادی نتواستند آنها را کنترل کنند. ماموران حراست وقتی با این صحنه مواجه شدند، اعلام کردند که دیگر از فردا تماشاگری را به کمپ راه نخواهند داد.

* تداوم شعارهای هواداران استقلالی علیه مهرداد میناوند، باعث ناراحتی و اعتراض علیرضا منصوریان شد. ابتدا عمران‌زاده و فروزان از هواداران خواستند که احترام میناوند را حفظ کنند اما بی‌فایده بود، تا اینکه منصوریان خطاب به یکی از لیدر‌ها گفت به تماشاگران بگوید که میناوند میهمان ما است.

* زمانی که سوت داور به نشانه پایان مسابقه به صدا درآمد، بازیکنان دو تیم به سرعت راهی رختکن شدند.

* هواداران استقلال بارها حنیف عمران‌زاده را مورد تشویق قرار دادند و این در حالی بود که مدافع پیشین استقلال سمت مهدی رحمتی نرفت.

* مهدی طارمی هم به مانند میناوند مورد اعتراض هواداران استقلال قرار گرفت.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 13:41

سامان نریمان‌جهان در مورد شرایط ماشین سازی در آستانه فصل جدید لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم خوبی بسته شده و امیدوارم در فصل جدید جزو تیم‌های موفق لیگ برتر باشیم. ما بازیکنان خوبی داریم و مطمئناً اضافه شدن چند بازیکن خوب می‌تواند قدرت تیم ما را افزایش دهد. به‌نظر من پتانسیل ماشین سازی بالاست، ولی نمی‌خواهیم با حرف زدن چیزی را ثابت کنیم. ما در زمین مسابقه ثابت خواهیم کرد که جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستیم.

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که سابقه بازی در سه تیم مطرح فوتبال تبریز را دارد، در این رابطه تأکید کرد: به‌هر حال بازی کردن در هریک از تیم‌های تبریزی لذت خاص خودش را دارد و من برای هر سه تیم آرزوی موفقیت دارم. کمتر بازیکنی در هر سه تیم تبریزی بازی کرده است و این برای من افتخار است. من برای تیم‌های شهرم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تراکتورسازی که تیم اول شهر تبریز محسوب می‌شود، قهرمان لیگ شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین هدفش در فصل جدید چیست، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف من بازگشت به تیم ملی خواهد بود. من زمانی که به تیم ملی دعوت می‌شدم با یک مصدومیت بی‌موقع مواجه شدم و سه ماه دوری از میادین فوتبال به من ضربه زد. امیدوارم که بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و در نهایت به تیم ملی دعوت شوم.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 0:25

سید سیروس پورموسوی، درباره دیدار فردا با ذوب‌آهن در سوپر جام فوتبال ایران گفت: می‌خواهیم اولین گام را در یک بازی جدی محکم برداریم و ذوب‌آهن را شکست دهیم. این بازی برای ما مهم است چون می‌توانیم قبل از شروع لیگ محک جدی بخوریم. البته ذوب‌آهن تیمی بسیار شایسته است که از بازیکنانی تاثیرگذار و کادر فنی خوبی بهره می‌برد. امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشیم.

وی در خصوص برخی انتقادها مبنی بر اینکه استقلال خوزستان تدافعی بازی می‌کند خاطرنشان کرد: همیشه شرایط یک بازی و خصوصیات تیم حریف، می‌تواند روی سبک بازی تیم ما نقش مهمی داشته باشد. استقلال خوزستان دنبال دفاع مطلق نیست و می‌خواهد هوادارانش را در فوتبال با انجام بازی‌های زیبا راضی کند. اصول فوتبال می‌گوید که اول گل نخوریم و این موضوع الان در فوتبال دنیا مهم است.

پورموسوی اظهار داشت: یک سال با تفاضل گل در لیگ برتر ماندیم و یک سال هم با تفاضل گل قهرمان شدیم پس این نشان می‌دهد که استراتژی تیم درست بوده است. اینکه در فوتبال اول گل نخوریم یک موضوع مهم است و تمام دنیا این را قبول دارند.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 0:25

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (دوشنبه) در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و در دیداری دوستانه به مصاف خونه به خونه بابل رفت که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید.

در این دیدار کاوه رضایی (۱۸)، جابر انصاری (۶۰) و امید ابراهیمی (۶۵ - پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند. تک گل خونه به خونه هم در دقیقه ۶۳ به ثمر رسید. حریف بابلی همچنین یک ضربه پنالتی نیز به دست آورد که به ثمر نرسید.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 0:25

تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز که در تهران اردو زده‌اند عصر امروز (یکشنبه) در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت. برای پدیده در این دیدار رضا ناصحی موفق به گلزنی شد و گل تیم تبریزی را هم محمد ابراهیمی به‌ثمر رساند.

* بازی در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* حدود یکصد تماشاگر که اکثراً آذری زبان بودند از نزدیک مسابقه را تماشا کردند.

* جاسم کرار در نیمه اول این بازی با اعتراض شدید به داور مسابقه نزدیک بود بازی را به جنجال بکشد.

* تیم پدیده در نیمه دوم توسط فرزاد زامران به گل دوم رسید، اما داور آن را آفساید اعلام کرد. نیمکت‌نشینان و بازیکنان پدیده اعتقاد داشتند این گل کاملاً سالم بوده است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 5:08

سایت «فوتبال ایتالیا» گزارش داد که بپه ماروتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس و آئورلیو دی‌لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی فردا (دوشنبه) با یکدیگر ملاقاتی خواهند داشت تا بر سر انتقال گونزالو ایگواین به جمع راه‌راه‌پوشان تورین مذاکره کنند.

در حالی که ناپولی اعلام کرده بود قصد فروش مهاجم ایتالیایی خود را ندارد، یوونتوس سرانجام با پیشنهاد معاوضه سیمونه زاتزا و روبرتو پریرا بعلاوه پول نقد در قبال ایگواین، ناپولی را برای انجام مذاکرات متقاعد کرد. براساس این گزارش شاید رولاندو ماندراگورا، هافبک تیم زیر ۲۱ سال ایتالیا هم جزو این معامله باشد.

اگر مذاکرات طرفین به نتیجه نرسد و پیشنهاد اول یوونتوس که معاوضه دو بازیکن به‌همراه رقم خاصی در ازای ایگواین است، مورد موافقت ناپولی قرار نگیرد، آنها سراغ برنامه دوم خود که همان پرداخت رقم فسخ قرارداد ۹۴ میلیون یورویی است، خواهند رفت.

در خصوص رقم فسخ قرارداد این مهاجم آرژانتینی هم نظرات ضدونقیضی مطرح است، برخی می‌گویند خریدار گونزالو می‌تواند رقم فسخ قرارداد این بازیکن را طی ۱۲ ماه به‌صورت اقساطی پرداخت کند. برخی دیگر می‌گویند باشگاه خریدار باید به طور یک‌جا رقم فسخ قرارداد را بپردازند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» هم مدعی شده که یوونتوس با خود ایگواین برای عقد قراردادی چهار ساله با دستمزد سالانه ۷.۵ میلیون یورو به توافق رسیده است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 322 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 5:08

عباس آقایی در مورد اینکه آیا جذب چند ستاره فشارها را روی گسترش فولاد زیاد نمی‌کند، گفت: ما براساس نیاز فنی و برای برطرف کردن نقاط ضعف خود بازیکن گرفتیم. تیم ما در خط دروازه و نوک خط حمله مشکل داشت و یکی از هدف‌های اصلی‌مان این بود که چنین ضعفی را برطرف کنیم. در این راستا سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که از لحاظ فنی و اخلاقی در شرایطی مناسب قرار داشته باشند.

«در پی برطرف کردن ضعف‌ها بودیم، نه اینکه صرفاً ستاره بگیریم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: فشاری روی تیم ما وجود نداشت، چون هدف‌مان این نبوده که فقط با اسم بازیکنان بازی کنیم. ما براساس نیازهای فنی بازیکن گرفتیم. در بازی‌های تدارکاتی عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم که لیگ را هم خیلی خوب شروع کنیم و از همان ابتدا در شرایط خوبی قرار بگیریم. تا حالا صحبتی در مورد این نشده که دنبال چه جایگاهی هستیم، ولی قطعاً باید بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز راجع به خداحافظی جواد نکونام همبازی سابقش از دنیای فوتبال گفت: من معتقدم که نکونام همچنان این پتانسیل را داشت تا در لیگ خودمان فوتبال بازی کند، ولی تصمیم شخصی او قابل احترام است. نکونام از لحاظ فوتبالی و شخصیتی بسیار تأثیرگذار بود و جزو تاپ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود. او همیشه بدون حاشیه کارش را انجام می‌داد و امیدوارم همچنان موفق باشد.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 5:08

  • کمیته استیناف فیفا مجازات رئال و اتلتیکومادرید را لغو نکرد

    مجازاتی که فیفا برای فینالیست‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان به دلیل عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن‌قانونی در نظر گرفته است پابرجا خواهد ماند.

  • واکنش جلالی به بیانیه خداحافظی نکونام

    سرمربی پیشین تیم پاس، نسبت به نبودن نامش در بیانیه خداحافظی جواد نکونام از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

  • فردوسی‌پور: نکونام مظلومانه از فوتبال خداحافظی کرد

    مجری برنامه نود گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال باید مراسم با شکوه برای خداحافظی جواد نکونام از فوتبال برگزار کنند.

  • بهروان باشگاه تراکتورسازی را تهدید کرد

    رئیس کمیته مسابقات فوتبال از باشگاه تراکتورسازی درخواست کرد که ورزشگاه محل میزبانی خود را معرفی کند.

  • واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه حضور کی‌روش در انگلیس

    رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی انگلیس به کی‌روش گمانه‌زنی رسانه‌هاست.

  • زخم زبان آربلوا به فرانسوی‌ها پس از شکست‌شان در فینال یورو

    مدافع پیشین تیم فوتبال رئال‌مادرید ناکامی تیم ملی فرانسه در فتح یورو ۲۰۱۶ را به بی‌مهری که مسئولان فوتبال این کشور در حق هم‌تیمی فرانسوی پیشین او انجام دادند، نسبت داد.

  • بدشانسی رونالدو در ایستگاه پایانی یورو

    کاپیتان تیم ملی پرتغال به‌دلیل مصدومیتی که در دقایق ابتدایی فینال یورو ۲۰۱۶ به آن دچار شد، مهم‌ترین بازی فوتبال اروپا در سال جاری را از دست داد.

  • هالک ۵۵ میلیونی در اولین بازی مصدوم شد!

    مهاجم برزیلی گران قیمت تیم شانگهای در اولین بازی خود مصدوم شد.

  • اردوی ترکیه پدیده لغو شد

    قائم‌مقام باشگاه پدیده گفت: تیم فوتبال پدیده به جای برگزاری اردو در ترکیه در مسابقات جام شهدا شرکت خواهد کرد.

  • استورارو ۳۰ تا ۴۵ روز خانه‌نشین شد

    هافبک یوونتوسی تیم ملی فوتبال ایتالیا به مدت یک تا یک‌ماه و نیم خانه‌نشین شد.

  • جریمه نقدی ۴۷ میلیون یورویی در انتظار باشگاه بارسلونا

    دادگاهی در شهر بارسلونا، آبی‌و‌اناری‌پوشان این شهر را به پرداخت جریمه نقدی سنگینی محکوم کرده است.

  • نیمار: مجرم نیستم و هیچ تخلفی مرتکب نشده‌ام

    مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا یک بار دیگر بر بی‌گناهی‌اش در ماجرای عقد قرارداد با کاتالان‌ها تأکید و پیش‌بینی کرد که به‌زودی همه جنجال‌ها درباره این مسئله به پایان خواهد رسید.

  • تکذیب شایعه مذاکره پاری‌سن‌ژرمن با خامس

    قهرمان لوشامپیونه هرگونه مذاکره با هافبک کلمبیایی سفیدپوشان مادریدی را تکذیب کرد.

  • ابروی ستاره منچستر در اندونزی شکافت

    کریس اسمالینگ مدافع میانی منچستر در تعطیلات تابستانی به دلیل مسمومیت نقش بر زمین شد و ابروی وی شکافت.

  • درخشان: طاهری قول داد مطالباتم به‌زودی پرداخت شود

    سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با طاهری به توافق رسیدم و قرار شد مطالباتم به‌زودی پرداخت شود.

  • - - , .
    .

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 2:02

    ویسنته دل‌بوسکه اعتراف کرد که پپ گواردیولا را بهترین سرمربی دنیا می‌داند و تأکید کرد کاتالان بودن یک مربی الزاماً نباید دلیلی برای نادیده گرفتن صلاحیت یک گزینه شایسته از ایالت کاتالونیا برای هدایت تیم ملی اسپانیا باشد.

    موضوع انتخاب جانشین برای ویسنته دل‌بوسکه پس از استعفایش، داغ‌ترین سوژه خبری این روزهای فوتبال اسپانیاست و اکنون خود او می‌گوید که یک مربی کاتالان به‌دلیل اینکه اهل ایالت استقلال‌طلب اسپانیایی‌هاست نباید از فرصت هدایت ماتادورها محروم شود.

    پپ گواردیولا به‌تازگی با تیم فوتبال منچسترسیتی قراردادی سه ساله بسته است، اما به‌نظر دل‌بوسکه او در آینده می‌تواند جزو کاندیداهای هدایت تیم ملی اسپانیا باشد و کاتالان بودنش هم نباید مانعی برای انجام این کار باشد.

    دل‌بوسکه اظهار داشت: پپ گواردیولا بدون شک بهترین مربی دنیاست، هم به‌دلیل موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده است هم به‌خاطر کارهای باارزشی که در بایرن مونیخ انجام داد، آن هم بدون آنکه در آنجا واقعاً به زبان آلمانی صحبت کند.

    دل‌بوسکه در پاسخ به آن دسته از اسپانیایی‌هایی که با انتصاب یک مربی از کاتالونیا با عنوان فرمانده ماتادورها مخالف هستند هم تأکید کرد: چرا یک مربی کاتالان نباید سرمربی تیم ملی اسپانیا شود؟ عالی می‌شود اگر با این رویکرد ما به هدف‌مان که دوباره نزدیک‌ کردن کاتالونیا به سایر بخش‌های اسپانیاست، برسیم.

    - - , .
    .

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 2:02

    جواد نکونام درباره پیام‌ها و همینطور ابراز علاقه هواداران پس از خداحافظی‌اش گفت: ابتدا باید از مردم ایران یک تشکر ویژه کنم. از لحظه ای که خبر خداحافظی ام را اعلام کردم نمی توانم بگویم چقدر پیغام احساسی داشتم. از تمام ایران در صفحه شخصی ام در ایسنتاگرام پیغام گذاشتند. دوستان زیادی هم به موبایلم پیام دادند و تماس گرفتند. خیلی از تماس‌ها را نتوانستم پاسخ دهم. اینجا می خواهم از تک تک این عزیزان تشکر کنم. دست آنها را می بوسم و امیدوارم یک روز دوباره بتوانم به این فوتبال و به این مردم خدمت کنم.

    او با اشاره به پیام وزارت ورزش، فدراسیون، باشگاه استقلال و... پس از خداحافظی اش تاکید کرد: از هیچکس توقع نداشتم ولی من را شرمنده کردند. برای باشگاه بزرگ استقلال و تمام طرفدارانش آرزوی موفقیت دارم. از مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که به خاطر خداحافظی ام بیانیه دادند. باید از همبازی هایم یک تشکر ویژه کنم که از روز گذشته تا به حال تماس های زیادی گرفتند. پیغام های زیادی دادند و حرف هایی در رسانه‌ها زدند و حمایت کردند. باید از رسانه‌ها هم تشکر کنم که با نوشته های خود به من دلگرمی دادند تا انشالله بتوانم قدم در راه تازه ای بگذارم. قطعا همدلی و اتحاد ما می تواند در سرنوشت فوتبال کشورمان تاثیرگذار باشد. امیدوارم به عنوان فرزند کوچک ایران، خاطرات خوبی در ذهن همه رقم زده باشم.

    نکونام درباره غیبت نام بعضی از مربیانش در بیانیه ای که منتشر کرد، گفت: همیشه وقتی اسم می بریم، ممکن است اسم افرادی از قلم بیفتد. من با هیچکس خصومت یا مشکلی ندارم و اگر اسم کسی از قلم افتاد، تعمدی در کار نبود. مربیانی چون جلالی، فیروز کریمى، حسین فرکی، مرحوم علیزاده، حمید ندیمیان، على توپال، رحیم میرآخورى، على دوستى مهر، کوردس، براگا، جلال طالبى، امیر ابوطالب، مهدى مناجاتى، ناصر ابراهیمى و حتی افشین قطبى عزیز، در موفقیت من نقش بسزایی داشتند. همینطور یکی مثل بلاژویچ. من همیشه قدردان مربیانم بوده ام. برای تک تک آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاگرد خوبی برایشان بوده باشم.

    کاپیتان پیشین تیم ملی در پایان با اشاره با حضور پرویز ابوطالب، دایی، کریم باقری، فردوسی پور و علیخانی در مراسم خداحافظی اش گفت: این دوستان منت گذاشتند و به مراسم خداحافظی ام آمدند. باید یه تشکر ویژه از آنها کنم. مثل این عزیزان در ورزش و تلویزیون ایران کم داریم. حضور آنها در روز تلخ خداحافظی ام، یک اتفاق شیرین بود. باید از موسسه بهشت الرضا(ع) و شخص آقاى اصلانى و همکارانشان هم تشکر ویژه ای کنم که این میزبانی زیبا را از من و میهمان هایم در مراسم خداحافظی ام داشت. همینطور از تک تک نماینده رسانه‌ها که در مراسمم حاضر شدند تشکر می کنم.

    - - , .
    .

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 2:02

    سعید آذری در گفت‌وگو با سایت باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم ما تمرینات بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته و آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر است. خوشبختانه سازماندهی خوبی صورت گرفته است و کادر فنی با نظارت و برنامه‌های منظم تمرینی تیم را به آمادگی مطلوبی رسانده است که امیدواریم بازتاب خوبی از این تلاش‌ها در رقابت‌های فصل جاری داشته باشیم.

    وی در ارتباط با دیدار سوپرجام فوتبال ایران نیز یادآور شد: دیدار سوپرجام همواره در همه کشورهای صاحب فوتبال برگزار شده است و بایستی همین جا از مسئولان سازمان لیگ به‌خاطر اینکه این بازی را در تقویم فصل گنجاندند، تشکر کنیم.

    مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در مورد دیدار سوپرجام این است که شأن این بازی حفظ شود. به‌هر حال در این مسابقه قرار است قهرمان لیگ و جام حذفی فصل گذشته مقابل هم قرار بگیرند. این دو تیم شهرستانی با تلاش و پشتکار ستودنی به قهرمانی رسیده‌اند و هم‌اکنون سازمان لیگ بایستی به نحوی این بازی را برگزار کند که در کشورهای صاحب فوتبال برگزار می‌شود. امیدوارم هدف فقط برگزاری دیدار سوپرجام نباشد و این مسابقه در حد و اندازه چنین مسابقه‌ای برگزار شود.

    - - , .
    .

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 177 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 23:05

    پرویز مظلومی امروز (شنبه) به باشگاه استقلال رفت تا در خصوص طلب‌های خود با بهرام افشارزاده دیدار کند. در این دیدار، سرپرست باشگاه استقلال به مظلومی قول داد تا طلبش را در روزهای آینده پرداخت کند.

    این دومین بار است که سرمربی فصل گذشته استقلال برای طلب‌های خود به باشگاه استقلال می‌رود. مظلومی جای خود را در این فصل به علیرضا منصوریان داد.

    - - , .
    .

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 199 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 23:05